Mama, doar mama !


   Gânduri și urări cu ocazia zilei de          8 Martie !

8 Martie, ziua cea mai plină de feminitate, de căldură sufletească, de zâmbete... este Ziua Femeii. Această zi ne oferă prilejul de a spune femeilor dragi din viaţa noastră cât de mult le preţuim şi le iubim.

Prima dată când am deschis ochii, te-am văzut pe tine mama. Acum că m-ai crescut sunt fericită că mi-ai dat viaţă şi vreau să îţi mulţumesc! Te iubesc şi îţi urez un sincer 
              La Mulţi Ani ! 

Tu mamă dragă, ne îndrumi paşii şi ne sprijini să mergem pe drumul drept. Noi îţi mulţumim şi te iubim. 
          La mulţi ani!

• Precum sunt florile gingașe, soarele luminos, apele limpezi și izvoarele cristaline, așa să fii tu, mămică dragă, bună, înțeleaptă și frumoasă! 
         La Mulți Ani!

• Unei singure ființe din viața mea îi datorez tot ceea ce eu am și ceea ce sunt azi. Ea mi-a dat naștere, m-a crescut și m-a invatat să iubesc. Nu există cuvinte care să o descrie! 
                    Te iubesc, mama!







         Elevii cursului LCCR urează tuturor femeilor  un sincer și călduros

                                                                      La Mulți Ani !